Mammas pastor...

Fick ett sms av Pastor Gunnar Johansson i Pingstkyrkan att ikväll spelar han och bandet i Brokyrkan Skönsberg. Han har ett countryband som jag gärna vill lyssna till. Jag sa en gång att: Skicka ett sms till mig när du ska spela så jag har chansen att lyssna.....Jag blev så glad att han kom ihåg det....Nu ska jag ju jobba natten direkt på men har sovit så bra idag att jag o Gunnar ska åka dit innan vi börjar jobba. Tänker på när jag fixade underhållning med pastorn på mammas avdelning på Lindgården det var så himla trevligt. Mamma gillade verkligen Pastorn och det gör jag med....man blir så glad när man träffar honom. Ser verkligen fram emot att höra bandet spela :D

Kommentarer
Postat av: sonja

Kanske en bra underhållning för oss på Thule...=)

2010-01-23 @ 18:12:59
Postat av: Rose-Marie Tjällden

Ja Gunnar är toppen! :O)

Och faktiskt riktigt bra o spela oxå!

Hoppas kvällen var bra?

2010-01-24 @ 19:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0