Bröllop.

I går var den stora dagen för min syster. Hon blev Fru Hammarberg. Jag var så lycklig så tårarna svämmade över.

Vi åkte med båten Ådalen III och själva vigseln var på däck i fören....Dom var så himla fina och jag är så glad för deras skull.



Maritas frisyr.



Bilen som de åkte....



Vigselakten var på däck i fören.



Här har de sagt sina JA och ringen träs på fingret.



KYSSEN....under en otroligt vacker himmel



Herr o Fru Hammarberg.



Lille Texas i mormosters famn.



Texas var med hela kvällen...här i mormors famn.

En oförglömlig kväll...Jag önskar er all LYCKA.


Kommentarer
Postat av: Majsan47

Härliga bilder!

2009-10-07 @ 08:43:56
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0