TRIM

Det har öppnat ett nytt träningsställe i Matfors som heter Trim....Dom har haft gratis prova på nu i två veckor...Jag har verkligen provat på...Spinning 2ggr step up 2ggr och core 2ggr...det har verkligen varit en kick för mig....Är på G igen....Ska faktiskt köpa årskort där...det är nära o bra och så himla kul.
Jag har tom orkat träna fast jag har nätter...då jag brukar vara så seg i kroppen.
Nu ska jag iväg o jobba min 3:e natt med Kerstin...hoppas den blir som igår...lite lugn. Sov Gott på er. Kramar från Majsan.

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie Tjällden

Visst är de kul att träna!:O) Du gör rätt som kostar på dig ett kort på ett ställe du trivs på:O)

Önskar dig en lugn natt och trevlig helg! :O)

Kram/ R-M

2009-10-29 @ 22:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0