LONDON

Lite sent kommer detta inlägg....men jag vet inte vart tiden tar vägen.

Vi kom fram till Golders Green efter lite strul på flygplatsen , Jozzes väska o några andras hade kommit på villovägar.
Jag skulle skicka sms till Frida när vi satt på flygbussen...för då visste hon att det tog 1 timme att åka. MEN jag hade ingen nätkontakt...ingen av oss. Jag blev lite orolig ....undrade hur länge hon skulle behöva vänta mm....hin skulle ju ha barnen med sig ....
Men Frida är av lugnare sort än mamma....när jag aldrig skickade ngt sms och hon ej kunde nå oss så kollade hon på nätet om det var försenat....
Där stod det bara ett plan från Sverige....med tekniskt fel...som skulle lande 23.30
Jaja allt ordnade sig iaf o vi fick kontakt o alla var glada.



Vi åt middag på en Italiensk restaurang...väldigt gott.



Efter 12 timmars lång resa med lite orosmoln...så steg vinet rakt upp i huvet...som synes  :D



Buss åkte vi varje dag.



Pub innan vi ska hem till familjen på middag.



Camden Market....EMO shop...fotografering var ej tillåten....





Tim Frida och jag



London eye





Tower Bridge



Middag sista kvällen på Gordon Ramsey´s restaurang....Johanna var överlycklig
fick gå in i köket o kolla ...korttagning på henne o personalen blev det.
Vi missade Gordon med 2 timmar.



Taxi ville jag ju åka också...



Bulltaxi  :D
Det var verkligen roliga dagar mycket att se. Kul att se Frida hitta överallt....en riktig Londonbo har hon blitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0