Tråkväder....

Ja nu är det snart dags att göra Advent...då blir det lite mysigare med alla ljus som lyser i fönstren. Men jag tycker det är väldigt jobbigt nu med detta skitväder....det drar verkligen ner humöret på en. Jag älskar snön, när det är vitt och fint ute....man kan gå en härlig promenad o höra knarr undet skorna o solen lyser fint ute.
Undrar jag om vi får nån vinter i år ????

Nu kommer Frida snart hem från London...3 veckor ska hon vara hemma...det ska bli så mysigt att få rå om henne...Jag riktigt längtar :D



Får även besök av Tim över Julen...så då hoppas jag att vi har mycket snö....vilket vi skrytit om.

Kommentarer
Postat av: margit

En hälsning till dej!

Margit

2009-11-25 @ 21:08:00
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0