Julen.

Julen ska vara glädje och sammanhållning en lugn o fridfull jul vill väl alla ha. Man ska träffa släkt o vänner umgås och mysa tillsammans. Men människan är en komplicerad varelse...alla relationer är inte bra...om jag känner mig obekväm i en annans sällskap...det känns att jag ej är välkommen ...så ska jag välja bort dem....vilket jag bestämmer mig för att göra om och om igen. Men detta gör mig ändå ledsen för jag förstår inte och vet inte vad jag gjort för fel.

Jag är i alla fall glad att jag har mina älskade flickor....Ni är det bästa i mitt liv.
Jag saknar min mamma och pappa så otroligt mycket.

God Jul önskar jag till alla mina vänner/ Majsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0